-think positive, stay strong

Jag bloggar typ, aldrig
Mest för att det finns inget roligt att blogga om, jag har världens bästa liv och skulle aldrig vilja byta ut det mot något, men samtidigt har jag ingen lust att skriva om mitt liv i detalj som jag kunde göra förut. Men sen hela tiden tänker jag att fan vad det är kul att kolla tillbaka och se allt vad jag har gjort förut, och allvarligt talat vill jag ha lite småinlägg i framtiden om hur jag har det även nu.
Plus att min blogg kan vara bra ibland, när man mår skit, eller bara har en allmän svacka (som jag faktiskt inte haft på ett braaaa tag). För här finns medgångar och motgångar, och här finns säkert tusen "fuckyou inlägg" och "KOM IGEN ERIKA" inlägg som är ganska bra när man känner sig nere.
Och nu, den senaste tiden känns det som om det har hänt så mycket dåliga saker runt om en. Gällande mina vänner, att dom är ledsna, och det skär i hjärtat lika mycket varje jävla gång. Jag vill bara nita de idioter som gör så jävla mycket ont och samtidigt ruska tag i dom och bara FÖR HELVETE, FUCK DOM! men sen är det så jävla lätt för mig att säga det, för jag har inte varit med om samma händelse själv. Dock vet jag hur ledsen man kan vara, men dock vet jag också att man går igenom det, sen kommer man kolla tillbaka på skiten och skratta åt hur man kunde vara så ledsen, för inte fan ska man spilla tårar på en inkompetent meningslös idiot?

- Flera gånger, iallafall för mig, så har jag hittat någon som kanske är sådär lite extra speciell. Man hoppas så in i helvete och sen helt plötsligt står man där med hakan nere i marken och undrar "vafan hände" när det man hoppats på inte har slagit in. Och man mår dåligt, för man har byggt upp så jävla mycket förhoppningar och sen krossas allt på några få sekunder. Men helt ärligt, hur många gånger jag har stått där och hoppats och hoppats så innerligt så det inte finns ord för det, att ÅH jag vill verkligen ha honom, eller han kan nog vara något för mig, coh sen det inte blivit så, så vem fan bryr sig? Hur många guldklimpar finns det egentligen inte där ute? Vill han inte ha mig, då vill jag fan inte ha honom heller! Det gäller att hur sårad man än blir, så ska man visa vad fan han missar, och det är världens bästa tjej! Det kan låta egoistisk, men om man inte tänker så själv, vem ska då tänka så?
Fast man blir sårad så man sjunker till botten, fast den killen man vill ha vill ha någon annan, fast han känner att det är inte dig jag vill ha, fast ens vän strular med någon man älskar över allt annat, FUCK IT! Visa hur fruktansvärt stark du är och att du är inte någon man "pissar på och sen går därifrån", du är någon som är så frktansvärt bra och om ens vän strular med någon man älskar, då är hon eller han inte en vän. Då är det bara att skita i den vänskapen för det är ändå inte en vänskap som du vill ha då. Om en viss tid kommer du stå där med en riktig jävla snygg underbar kille och då är allt detta obetydligt.
-Det som inte dödar en gör en bara starkare! Skit i skiten och var stark, tänk positiv och sluta aldrig hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0