Nu är det fredagsmys

Jag lyssnar på Morten Breum nu och taggar inför imorgon.
Det kommer bli grymt tror jag, det är bra folk och det ska fan inte misslyckas!
Visst, just nu håller jag på att dö av tristess men va fan, Får väl städa resten av huset som mamma tjatat om i evigheters evighet.
Plus att jag får inte dricka mer cola av mamma, HUR SHYSST ÄR DETTA? Vafan ska jag dricka nu?!? får fråga pappa om han har en bärs i kylskåpet..
ha
ha
ha
Jag måste sy min skjorta också
ASSÅ VAFAN ÄR DETTA? HEMMAFRUN ELLER?
My life sucks tonight :|
Asså jag skulle egentligen träffat Adam idag, men det sket sig och nu får jag städa hus istället. Alltså, LITE stor skillnad på kulgrad om man säger så? HAHAHAHA KULgrad, nu sket jag nästan på mig så roligt det var
nej allvarligt talat
Såna här inlägg får ni när man inte har något och göra och tycker man själv är så fruktansvärt rolig på kvällskvisten
Nu skrev Pogge: KRÖK?
Snälla Pogge, rädda mig från dammtrasan <3
PUSS

OBS!! DETTA ÄR INTE MINA TROSOR PÅ BILDEN UTAN faktiskt vanliga "cykelbyxor" som har glidit upp lite för långt, tänkte bjuda på en "Erika försöker åka longboard" Det gick sådär som på bilden. (Orkar inte vända bilderna, vrid hellre på huvudet)


Brädan åkte iväg av sig själv också.



JAG KLARA DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0