DJUNGELVRÅL!

JAG ÄR FRUKTANSVÄRT FÖRKYLD!!
näsan rinner konstant och min näsa känns som en jävla falukorv. och detta kom på ungefär några timmar? Inga förvarningar, ingenting. Aja shit happends.
Nu ska jag bädda ner mig i soffan, kolla Uptown Girls på tv3, äta budapestrulle (typ tårta) och dricka nyponsoppa med mandelbiskvier. Skulle haft sällskap, men när jag är sjuk är jag så osocial man kan bli.
Jag skulle egentligen duschat också eftersom mitt hår är överfettigt och jag ser bara allmänt äcklig ut, men det orkar jag inte det heller. Så jag skiter i! Fan vad äcklig jag är :)

Härligt uppiggande inlägg tycker jag, men jag kan ju avsluta med något jag tyckte var fruktansvärt roligt.

Jag vakna idag, och fick för mig att det var mami som prata där ute i köket, och jag menar, mami har ju sett mig yrvaken förut så det enda jag gör är att gå ut i trosor och t-shirt, med håret på ända, sträcker på mig och ger ifrån mig ett jääävla ljud som inte kan beskrivas.

Och det blir helt tyst i köket/uterummet.

För det var inte mamma.

Det var nämligen pappas två arbetskompisar och han själv, Hade det nu varit 3 gubbar som suttit där hade jag väl inte skämts helt och hållet men eftersom den ena är i princip lika gammal som jag och som jag faktiskt känner så vardet int elika kul.

Och pappa utbrister: VAD ÄR DET FÖR JÄÄVLA LJUD?

Ja vad ska man svara

"Ja det är mitt morgonvrål"

Men mamma berättade om en grej hon gjort.

Hon var på nåt jävla bankvalv och såg två st personer som såg på pricken ut som hennes mamma och pappa, dvs min mormor och morfar. Samma kläder, samma längd, såg exakt likadana ut bakifrån.

Så mamma sticker huvudet in genom en lucka och skriker " ÄR DET BANKRÅN PÅ GÅNG "
Det var inte mormor och morfar.

Nu ska sjuklingen vira ett täcke om sig och njuta av nästsista kvällen innan skolan. Njuta är väl fel ord, men försöka iaf.

Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0