Det var inte jag!!

Det är jättebra att ha hund för om det är smutsigt någonstans (ex om man går in med skor på) så kan man alltid skylla på hunden. Som idag så var det jättesmutsigt på golvet och mamma bara:
"Erika! Jag har nyss tvättat golven!!"
Jag: Det var henna..
Hon: Henna!! kom så ska vi torka dina tassar!
hahaha, lovely! (det är nog detta vår lärare i pedagogiskt ledarskap kallar för försvarsmekanismer)

Mamma har dessutom beslutat sig för att INTE äta kakor, bara typ salta pinnar och popcorn, och nej inte godis heller.
Så gjorde jag kladdkaka nyss, så kommer hon fram till skålen med kladdkakesmet. "Ja, jag får ju inte äta kakor, MEN smet har jag inte sagt något om!!"

hahaha igår på vår avskedsmiddag för elinsoley så berättade Elin om när hennes pappa och hennes morfar varit på mcdonals, det var relativt nytt då. Så hade hennes pappa frågat vad hennes morfar skulle ha. (det var väl drive in eller något) Så hade han svarat: Ja.. jag tar väl en korv med mos ..
fyfan vad vi garva över det igår, en annan kul sak som vi också garva som fan åt var när sandra hade varit på mcdonalds:
Mcdonaldsgubben: Vad vill du ha?
Sandra: en qpcheese utan ost
Han/Hon: En vanlig qp då alltså?
Sandra: asså nej en qp cheese utan ost..

Vi skratta så vi höll på att dö igår.
Aja, nu ska jag äta kladdkaka och kolla Kenny begins, härlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0