Sheena is a punkrocker

Jag tycker alla är så snälla, helt plötsligt kan folk bara få för sig att kommentera ha en bra dag osv.. ( natta sa för att dte var för att man skulle gå in på deras bloggar ) men men.. jag tycker det är omtänksamt gjort iaf, dom hade lika bra kunnat skita i  å kommentera eller hur ?
Aja, Victor kommer alldeles snart ! och vi ska se jackass 2, jag vet, man kanske ska se skräckfilmer eller kärleksfilmer eller så med sin pojkvän, och visst jag älskar kärleksfilmer, men då han sa att han hade den blev jag fett sugen på att se den + att min kär apojkvän är rädd för skräckfilmer.. ja tro det eller ej, men han är söt. Sen kommer Nathalie och så ska vi UT !
Idag känner jag på mig att det kommer bli en bra dag.
Hittade världens bästa ( gamla ) låt också : Shebang - Sheena is a punkrocker.
Mycket mycket bra.
Nej jag ska skriva åsikter snart, men äsch, det är sommar. Jag tar det i min egen takt.
ciao !
Erika

Kommentarer
Postat av: bell

fin blogg :)

2008-07-10 @ 15:09:51
URL: http://isabeelolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0