I fly like an eagle

Dessa 2 låtarna tycker jag är så himla fina på något sätt. Har någon särskild mening. Det får en att vilja frågasätta allt. Meningen med det förflutna. Så många gånger den senaste tiden har jag tänkt på vad jag egentligen vill. Och sen insett att det är skitsamma vad jag vill när det kommer till det. Jag har blivit sviken, spottad på, och förlorat något som alltid kommer betyda något. Men jag är glad ändå. För jag har insett det, att jag kommer alltid finnas här. För jag är inte ett sånt svin som glömmer bort en äkta vän. Det var därför jag skrattade när du sa att jag hade förändrats. För jag har inte förändrats, eller jo det har jag. Till något bättre, något som sätter större värde på livet, mina vänner och min familj. Ju mer du tryckte ner mig, desto gladare blev jag. Och det har jag insett nu. För det fick mig att bli så himla mycket starkare. Och däribland detta otroliga tänkande, så tänker jag så mycket på något annat. Är detta bara en enda stor lek? Ibland tror jag det, ibland inte. Men det är skitsamma nu. Jag kan klara mig igenom detta också, för jag är stark. Starkare än någonsin. Jag kan vänta så länge det behövs, för jag vägrar kasta mig in i något som inte är bra för mig. Det gör lätt folk, kastar sig in i ett förhållande när dom visst, gillar personen, men inte älskar. Och jag tänker aldrig göra så, och det har jag aldrig gjort heller. eller jo, om sjuans små förälskelser gälls, men annars aldrig. Jag har aldrig gjort slut med någon som betyder något via telefon, sms eller msn. Om jag verkligen ville ha tillbaks någon har jag kämpat för det, så gott jag kan. Och jag tycker man är ett stort svin om man inte vågar gå in i något bara för att man är rädd, bara för att man tror att det kommer bli på ett visst sätt. Vissa säger att ibland ska man lära sig att älska något som är bra för en. Det tror inte jag på, man ska kasta sig in i något som är helt vansinnigt, man ska satsa. annars hade jag varit tillsammans med både den ena och den andra nu. För människor är fulla av överraskningar, de kan slå om på en sekund och hata någon de egentligen älskar.

Men man ska inte vara sån, man ska tänka positivt, vara stark och aldrig sluta hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0