Kanonlördag!

Denna låten fick mina och min systers öron lyssna på under tiden vi städa bilarna idag. (kolla nedan) JAPP! Vi kavla upp ärmarna och satte igång och dammsuga och damma bilarna invändigt. (men det är väl klart som fan det är invändigt, man står väl inte och dammsugar en bil utvändigt heller ..) Iallafall, så var det lite kul när Linda tog dammsugaren och satte igång (kan misstolkas), för då tog jag fram en stol, satte mig i garageöppningen och vände huvudet mot solen. Den ena får jobba, den andra får ta det lugnt .. 
Att jag var tvungen att dammsuga vår bil från första början var pågrund av att jag sa (lite dumt men ja) " PAPPA OM DU KÖR MIG TILL FROSTAVALLEN; OCH SEN HÄMTAR MIG PÅ JÄGERS MITT I NATTEN, SÅ BEHÖVER DU INTE BETALA MIG NÄR JAG STÄDAR BILEN", ibland säger man så dumma saker, hade jag tjatat lite till had ejag kanske fått skjuts GRATIS och dessutom fått pengar när jag städa bilen?
Så smart är man ju inte..
Aja, man kan väl hjälpa till sin kära fader (kära är väl lite till att ta i, med tanke på att han har mobbat mig HELA DAGEN, för ja.. det är det negativa, man kan inte skriva ALLT i bloggen), men min kära fader kan jag väl bjuda på att säga ändå. Här har ni iallafall låten:



Annars idag så har varit en sjukt mysig dag idag på något konstig sätt, vet inte riktigt varför, börjar få lite vårkänslor kanske.
Igår däremot var så JÄVLA BRA och när vi 5 tjejer kollar på melodifestivalen så blir det lite som när grabbar glor på fotbollsmatch, dvs helt jävla SICK! Vi skrek och heja på Eric (som såklart inte vann, Sverige sänder ju aldrig riktiga puddingar till eurovision song contest och dessutom behöver Sverige en mer ball låt istället för This is my life men jaja), och efteråt blev det skräckfilm och vi har nog aldrig skrikit och kramat varandra så hårt förut. En sak som var jävligt roligt/gulligt var att när jag charlotte elinsoley och natta käkat mat och den andra elin var på väg, så går ALLA tjejerna helt plötsligt ut ur mitt hus för att (ja, fixa presenten och ställa sig och sjunga, jag är väl inte dum heller hahaha), så det var lite roligt. för dom går ut, och jag skojar inte när jag säger att bara nån minut efter om ens det så ringer dom på dörren. Såhär släpper man ut samma som sedan ringer på dörren 30 sek tidigare.. Man fick ju gå dit och spela överraskad och liksom "VA ÄR NI HÄR!!". Hur som helst så blev jag mött av en glad födelsedagssång och fick ett stort paket fuuuuuullllllttt med mufffffiiinnsss. Kan det bli bättre? Min kära älskvärda familj har redan hjälpt mig att tömma förpackningarna en del. en sak som jag kanske borde lägga till är att dom hade klistrat 3 skitsnygga (OCH JA, jag va ironisk!) bilder på mig på paketet, en av dom ser skapliga ut, den andra är rolig och den tredje är den värsta bilden som någonsin tagits på mig. den är skit... ful...
Jaja, jag ville bara säga att jag älskar er alla lika mycket allihopa och att det var sjukt skoj och mysigt igår och att detta fan var ett galet bra firande av mig! TACKTACKTACKTACK FINA MÄNNISKOR <333
Nu ska jag gå och sätta mig framför tvn

O

V

E

R

&

O

U

T

(btw, här har ni trailern till skräckfilmen igår:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0