Jag har bytat namn och jobbar på Telia

Idag var jag och Linda på Netto för att handla lite nödvändiga saker innför vår kära resa. Hur som helst så var expediten där jävligt bitter. Så jag tänkte ge han lite råd. När vi skulle gå ropade jag glatt "hejdå! Lev livet leende!"

En annan rolig sak som hände idag var att jag tänkte busa lite med Elin. Så jag ringer hem till gården. Här är konversationen:
Elin: Hej det är elin!
Jag: Ja hejsan jag heter Anette Lindeus och kommer från Telia, är Marie Fransson hemma?
Elin: Nä dom är på semester
Jag: Jaha var då någonstans?
Elin: Dom är på Island
Jag: Vad gör dom där?
(Vid det här laget tycker man ju att hon borde märkt att det inte var någon från Telia med tanke på att jag frågat en massa faktiskt, personliga frågor. men kära Elin svarade glatt. Eller, jag hörde på hennes röst att hon började misstänka något, eller bara tycka det var jäävligt speciellt att en från telia börjar fråga en massa saker som ine rör henne ryggen ett skit, men iallafall, jag tänkte att hon har nog listat ut det nu så jag bara (med min vanliga röst) )
Jag: HEJ ELIN!
Elin: ...... (dvs, det lät inget i luren, jag tyckte det var väldigt konstigt för hon måste väl vara liiite glad över att jag ringer iallafall)
Jag: Elin det är jag?
Elin: JAHAA HAHAHHAHAHA vafaaan.....

Detta var då när jag, Erika Nilsson, lurade Elin Lundberg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0