Galen dag!

Nathalie: Jag såg världens minsta snopp igår!
Jag: vadå såg du Lalles eller?

Visst fick jag till det?
JADÅ!
och visst kan man hålla med Nathalie när hon påstår på sin blogg att jag gått omkring och sagt en massa skumma saker hela jävla dan och garvat nåt sjuhelsikes till det sen och åtminstone SJÄLV tyckt att jag va så jävla rolig, men faktiskt ... så skratta hon med! ( hon ville bara inte erkänna det )

Idag har jag även varit väldigt nära på att ramla av, och med väldigt nära menar jag VÄLDIGT NÄRA. Folket på läktaren klappade till och med när jag tillslut kravla mig upp i sadeln? Vad ska man säga? Man har ju skillsen ...

en annan rolig sak som hände igår var bilturen påväg hem från stallet med 3 gummor i.
Helt plötsligt bromsar Caroline nåt så in i helvete och jag och Malin var inte alls beredda på det och trodde att hon med flit försökte ta livet av oss.
"Jag skulle bara kolla om det var halt"

Jaha ... det gör inget om vi dör, det är lugnt, jättelugnt ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0