Partylördag med världens finaste människor!

Igår blev det en tur till Niclas Persson och från början var det väl tänkt att det skulle vara en ganska lugn kväll eller? Chillkrök och inte så himla ös direkt. Men det blev det! Jag har nog inte dansat så mycket på länge, (inte ens på jägers för några veckor sen) och jag hade så galet jävla kul! Trevliga människor gör verkligen suuusen! och när det är ens närmsta blir man ju bara för glad, aja. Jag drog först till Johanna vid 7 där vi drog igång med hög, bra musik och sedan drog vi vidare till Niclas fram tills ett då jag drog hem och åt MÄNGDER MED MAJONNÄS. Dom flesta vet nog om att jag är majonnäsberoende för det är det enda jag galer om på fest. " JAG SKA HEM OCH ÄTA MAJJONNÄS DIREKT UR BURKEN!!". Aja, här har ni lite bilder från igår! enjoy! :)

Världens finaste människor!

Och världens finaste Elin!

JUMP JUMP JUMP!

Singing that melody!

Hur kommer det sig att man alltid tar en jävla massa egobilder på sig själv när det är fest?


Och slutligen kastar vi in en låt som vi lyssnade på ett x antal gånger igår och som alla sjöng med i. Även om alla inte kunde texten så kunde vi iallafall " åååhåååhååh"!

TACK FÖR EN SJUKT LYCKAD KVÄLL MINA DAMER OCH HERRAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0