HELL YEAH

Idag är det en underbar dag!
Nej men jag bara kände det idag, när jag satt där vid Vaxsjön med Philip, Robin och Nathalie, och sen när jag kom hem och drog vidare till B&L för att grilla, att jag har kommit över allt. Jag fortsätter att älta, men innerst inne, om jag känner efter, är det inte dig jag bryr mig om, så jag fattar inte varför jag skrev det där inlägget "nu har jag blottat mig själv". För det var inte jag, om jag känner efter innerst inne, så jag brydde mig inte om dig ett halvår efter, det var en annan som jag brydde mig om, och även om jag inte är kär i någon just nu, så låten "I will always return" känns inte som det brukar, jag är trött på denna skit. Jag fattar inte hur jag tänker, vad jag håller på med? Jag har kommit över dig, för längesen. jag har kommit över den idioten du var. jag lever nu känns det som, och även om jag har bestämt mig för att inte satsa på ngn även om jag tycker om någon, så känns det bra att jag insett det själv. Jag ältar för att jag ska älta, det är ingen mening i det jävla ältandet som jag ältar om och om igen, nu är det revansch. It's to me I will always return. Jag har kommit loss. Jag tänkte till ordentligt när jag satt där med Philip, Kj och Nathalie, och bara kände hur bra dessa människorna är och kände att det är detta jag lever för, när jag bakade kladdkakemuffins med Ludvig, det är detta jag tycker så jävla mkt om, när jag flabbade som en idiot med mamma och Linda, det är detta jag älskar, när pappa gormade om "vafan ältar du för, skit i förklädeskillen och leta efter ballonger istället", det är min pappa som får mig att glömma allt och leva!, när jag kollade bio med Elinsoley och Nathalie och garvade sönder över "den otrogna jävlen", det är detta jag ÄLSKAR, när jag tittar på ett sms från Elin och känner hur jäävla mkt jag saknar henne och att man till och med ser fram emot när vi ska tvätta bilarna, det är det jag älskar!, När vi drog till festen i Lödde till Charlotte, och visst festen var väl inte extremt kul, men när Charlotte faktiskt ÄR glad efter allt skit hon också har genomgått, då tänker man liksom, vafaaaan är man ledsen över? ALLA genomgår samma skit, när jag övningskör med min farbror och han snackar om "där gick den jäävla bonnamoren över vägen", som får mig att kikna av skratt, när jag och Katja har asroligt på jobbet och att hon muntrar upp mig som fan, det är det jag älskar,  när jag träffar Johan på mcdonalds och han livar upp hela jävla mig! när jag galopperar med Billy över ängarna i Gryby, när jag går ut med Henna och hon är glad över precis allt, när jag får chansen att hälsa på Sting, och till och med när jag var på gården och en "kul typ" ringer mig mitt i natten och säger " asså jag är sååå sugen på dig just nu". jag garvar sönder nu bara för det men hahahaha, ALLT, jag älskar allt. Detta blev ett långt inlägg om allt men hahaha, fan vad mitt liv är bra ändå. Och det är när jag tänker på dessa små stunderna, som jag har insett. "Dumpa" honom. Tredje gången gillt?
Nu är det över.

På riktigt.

 



Orkar inte lägga upp fler bilder nu!
LYCKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0