Lalala

Idag har jag vaknat upp på ett sinnessjukt hejdundrande humör!
Jag är så fruktansvärt glad över att jag har en helt underbar familj och ett par fantastiska vänner som verkligen stöttar mig i vått och torrt och det är något jag uppskattar otroligt mycket. Det finns fan inte något bättre än er! iallafall så blev det en trevlig kväll igår, vi kollade bio i Lund (Snabba cash) och jag tyckte iaf att filmen inte var så himla bra. Om man jämför med falk-filmerna så sög den tyckte jag! Lite besviken blev man allt. fast det var ändå väldigt roligt med trevligt sällskap även om mina två små barn satt och grät på varsin sida om mig stup i kvarten men det var lite gulligt tyckte jag.. även om dom borde använda absolut torr nästa gång .. (nu tyckte jag att jag var så fruktansvärt rolig) 
Men anledningen att jag egentligen skulle skriva detta inlägget var att berätta om min pojkvän:)
Ja vad ska man säga?
Kortfattat så är han 10 år äldre än mig, bor i Los angeles och han vet fortfarande inte om att han är min pojkvän än men vafan gör det? Gulliga är vi iaf!



Hur som helst, nog om min pojkvän nu.

Här är en gammal goding som jag hitta idag!




Nej nu ska jag sätta igång med min engelskanalys.
over and out!

Kommentarer
Postat av: Elin

jag <3 dig



Filmen var hemsk okej?! HAHA:(

2010-01-24 @ 18:50:14
URL: http://lundbergelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0