7 intressanta fakta

För ganska längesen blev jag utmanad av Sandra (jag vet att det är meningen att jag ska länka och allt det där men jag har tyvärr glömt bort vad du heter på bloggen (hahaha förlåt <3) och jag har tänkt på det där att jag BORDE nog göra det eftersom jag ändå inte har något liv och alla andra av mina coola snubbar till kompisar har gjort det, så ja. Jag gör det NU, bättre sent än aldrig! Dessutom kan jag faktiskt säga att jag fick den här awarden av Naddan också eftersom hon skrev på sin blogg "Gör det alla som vill". Så jag vill göra det, så jag tänker göra det också.
Så alltså, visst borde jag kopiera in den där grejen med " Gör detta om du har fått denna awarden ", men det pallar inte jag så jag gör som Naddan: Ni som vill göra den gör det, för alla dom jag hade tänkt och länka till har redan gjort den, så känner att jag är liite sent ute. Och blablabla, nu tänker jag berätta 7 helt ofattbara intressanta fakta om mig själv, yiiiipppiiiee!:


1. Jag har en annorlunda form av bacillskräck. Det är inte så att jag absolut DÖR om någon tar en klunk av min cola, men innan den personen ska få den där klunken av colan så är mina obligatoriska frågor: Är du förkyld? Har du ont i halsen? Ont i magen då? .. osv, det är nämligen så att jag är så otroligt rädd för att få sjukdomar, så jag är lite, ja... överdriven kanske? Och ja överdriven it is, för så fort någon annan än jag har använt mitt lypsyl, så måste jag torka av lypsylen INNAN jag tar lypsylen på mina egna läppar. Och folk märker inte det så noga eftersom jag lite diskret tar fingret över lypsylet bara efter någon annan använt det. Är det någon som har märkt att jag torkar av det på det sättet är det fan ett under för jag tycker själv jag är jävligt diskret med det hahaha.


2. Jag har empati för saker som inte lever. Om jag är i en affär, och min mamma ber mig att hämta låt oss säga ett schampo, så står där kanske 10 schampo och lite sådär ensamt står ett annat schampo lite avsides från dom andra. Då bara MÅSTE jag ta de schampot för jag tycker så jävla synd om schampot annars, för det är alldeles ensamt. MEN, precis när jag har tagit det schampot så börjar jag fråga mig själv: är det något fel på det schampot för att det stod alldeles själv? Så då brukar jag vanligtvis lägga tillbaka schampot för att ta ett annat som är lite avsides, men ändå inte för mycket. Och så brukar jag snällt ställa det andra schampot bredvid dom andra. omtänksam till tusen är jag! (samma med kundvagnar, tycker så otroligt synd om den stackars lilla kundvagnen längst in som säkert aldrig blir använd, tyvärr vore det ett jävla jobb att få ut den kundvagnen och använda den, hehe)


3. Jag har blivit beroende av kyckling. Det räcker väl med att jag säger bara den meningen? På senaste tid har jag bara blivit helt besatt av kyckling, varje gång mamma frågar vad vi ska äta är mitt svar: KYCKLING KYCKLING KYCKLING I ALLA DESS FORMER! finns inget godare än kyckling, bara så ni vet.


4. Jag har ett litet behov av att få "sista ordet" när det gäller bråk osv. jag MÅSTE säga något innan jag loggar ut så arg jag är, eller i verkligheten MÅSTE säga något innan vi kanske blir sams igen. Det kan vara vad som helst, det kan vara något otroligt fånigt bara jag får sista ordet. Samma under tiden jag väl bråkar, brukar jag fundera ut hur jag bäst kan få "ledningen i bråket". Är det bäst att vara " lugn och trevlig " så den andra retar sig på mig så in i helvete? Eller ska jag "skrika "och berätta precis vad jag tycker och tänker, vilket är bäst? Med sista ordet behöver jag inte mena alltid att jag JUST ska säga något ord innan vi avslutar bråket, utan med sista ordet kan också vara något som jag tyckte va just "sista ordet", något som jag kände att jag fick ledningen med, och det enda en person kan säga efteråt är dumma saker som bara framstår den personen som en jäkla nolla. Det är det jag menar med sista ordet, jag har något sorts behov av att absolut inte visa mig svag. " att, jag bryr mig inte". (utom då för mina vänner förstås)


5. Jag är sjukt öppen av mig. Jag är inte en som "håller inne vissa känslor" när folk frågar, utan jag bara öser ut precis hur jag känner, exakt hur jag tycker och så vidare. Jag bryr mig liksom inte. Dock gäller bara detta när det gäller grejer om MIG, inte om något någon annan berättat för mig såsom Nathalie, Elin osv osv. Det är också en liten grej jag har som jag lätt för, det är att om någon har sårat någon av mina vänner, så får jag ett sånt ofattbart stort hat mot den personen, jag tycker den är helt knäpp i huvudet. Jag hade kunnat nita någon hårt i huvet om någon fått för sig att gå på mina vänner, eller om den sprider ut en massa dumma saker. Jag har ett behov av att ge igen när det gäller sånt. Jag avskyr människor som är så sjukt falska och ger sig på andra människor som knappt gjort något.


6.
Jag har en väldigt stor självdisciplin. Ska jag göra något då GÖR JAG DET. Det finns liksom inget som heter "att jag inte kommer inte göra det". Utan jag bara gör det. Ska jag plugga historia på onsdag då ska jag plugga historia på onsdag om jag så ska göra det 23:59. (Ni hajjar)


7.
Vi avslutar med det bästa: Jag är inte särskilt fin i kanten, faktum är att jag är ganska grisig av mig. jag tycker det är så otroligt kul att berätta för folk att jag har mens, "nu ska jag gå och bajsa", hoppsan jag fes, osv, min familj blir nog knäpp här hemma för jag berätta i 99 % av fallen ALLTID vad jag ska göra när jag går in på toalatten, Kissa vs bajsa? Och har inte någon märkt att jag fisit så måste jag berätta det. Även för andra människor utanför min familj, såsom mina vänner och ja, faktiskt betydligt andra också. Och detta är något Nathalie egentligen borde lagt till på sin lista (nadalian.blogg.se) för hon är precis likadan som jag! (sorry att jag avslöja dig Nathalie :()


Såppp, det var alla 7. Intressant/ointressant vetfan men jag tycker trots allt det är ganska kul att jag kom på SJU st, fan asså, I did it!


Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0