Kill me?

Jag måste säga att det är INTE kul att sitta och läsa igenom samhällen inte

Jag förstår noll, zero, nada och jag blir så jävla förbannad på en massa cpord jag inte fattar!! Det får mig att känna mig så otroligt korkad.

Hur som helst, så är jag klar med samhällen nu 5 i 8. (jag hade faktiskt varit klar tidigare OM det inte vore för att jag beslutade mig för att lyssna på musik i 2 timmar innan jag satte igång. det är liksom den här " Klockan fyra börjar jag plugga! .... klockan blir 4, klockan blir kvart över 4... när klockan är kvart över 4 bestämmer jag mig för jag kan ju inte börja plugga NU kvart över fyra så jag tar halv 5.... klockan blir halv 5.... därefter tjugo i fem... jag tänker äh, vi tar 6... och så fortsätter det. tills jag bestämmer mig för att såhär kan jag fan inte hålla på!! sätter mig demostrativt i min datastol och TVINGAR mig själv att öppna den älskade....gröna....fina...samhällsboken... JAPP! där står det ... Internationella relationer...
Jag blir lika lycklig varje gång ..

Efter att jag pluggat samhäll tänker jag att YES ENGELSKAN VÄNTAR MIG!

Jag sjunker ihop igen.

Bestämmer mig för att lyssna på musik

Har bestämt mig för att börja plugga om en kvart efter att ha ätit något och lyssnat på musik.

Då kan man fråga sig, när ska jag börja denna gången?

Plugga:
"jag säger bara en sak ... överskattat!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0