Funny things mate

Okej lite sent men bättre sent än aldrig antar jag:
1. För några dagar sen så följde Elin med hemorojjder med mig hem och vi upptäckte till vår förfaran att vår soptunna stod mitt på cykelvägen. Efter ett x antal försök att få ner den på uppfarten med all denna jävla snö gick det tillslut. Vi klarar allt ...
2. Idag får jag ett sms där Nathalie frågar "om jag är i skolan". "nej" svarar jag men att jag är på väg. hon svarar "okej, jag är inte ens på väg.. säg att jag är nånting och elin är hos tandläkaren". jag, som tänkte vara lite lustigt. svarar när läraren frågar var Nathalie och elin är att " Elin är och kollar sina hemorojder och Nathalie är hos gynekologen". Vår lärare blev...minst sagt förvånad.
3. Elinsoley följde med mig hem en snabbis idag och jag tvingade henne att vispa matgrädde i 10 min. Det blev alltså ingen direkt "grädde" utav det hela. Elin har sagt att hon ska straffa mig genom att berätta för alla att jag var helt hundra % säker på att man kunde göra grädde av matgrädde, vilket straff hörrni! 

Nej, nu ska jag ta och lyssna på lite härlig musik och njuta av att mitt liv är bäst och även njuta av att dom har lika mycket utstrålning som ett paket med köttfärs :) (Elinsoley vet vad jag menar, höhö whaaad aa biich aaaj am )
Sorgligt.
nej och sen ska jag även förbereda mig på 3 timmars kollande på hästhoppning ikväll. Med nybakade bullar, varm choklad, varm filt och trevligt sällskap kommer det säkert bli trevligt :) 
OVER AND OUT 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0