Svek och allmän feghet

Jag tycker det är fel av människor som faktiskt är bra vän med låt oss säga en person, som inte så många andra alltid tycker om. den personen som faktiskt ÄR vän med "den personen som ingen annan gillar", snackar med den, är trevlig, är glad och ja, helt enkelt är vän med den. Sen helt plötsligt när alla människorna samlas. De människorna som inte gillar personen, personen själv och "kompisen" till personen som ingen gillar, så börjar människorna gå emot den personen och det enda hans såkallade "vän" gör är att stå och se på? Bara för att han eller hon själv inte vågar gå emot folksamlingen, inte vågar visa att JAG är vän med den personen. Varför gör man sånt här? Ställer man inte upp för sina vänner? Jag tycker det är fegt. och förjävla synd om den personen som inser att kul, min såkallade vän bryr sig hellre om att vara populär än att bry sig om en vän han har.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0