Nakenbild

Adamandersson säger:
hahaha,
skicka en bild ffs
Erika säger:
varför du vet hur jag ser ut
Adamandersson säger:
haha, int epå bilder dock!haha
Erika säger:
jo på facebook
Adamandersson säger:
inte många..
Erika säger:
men jag har nt så många
Adamandersson säger:
vet att du har tusen på din dator , alla tjejer har det
Erika säger:
men tänk om jag nt vill skicka då!!!!!!!!!!!!!!!!!
Adamandersson säger:
nejdå, tvingar dig inte
Erika säger:
jag har en nakenbild
Adamandersson säger:
hahahahaa
nu när jag vet att du har det så måste du ju skicka denskoja
Erika säger:
jag va seriös?
Adamandersson säger:
om du nu vill skick den så visst (:
Erika säger:
okej vänta lite

erika skickar en bild vid namn "erikas privata bilder"




Tack Naken Janne för att jag fick låna din kropp<3 den är het!

och tack adam för jag fick dagens stora garv!

och tack nathalie för att du genomförde idén med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0