I stan och handla chirre

Nyss var jag Linda och mamma i stan och handla godis.
så kommer där 2 unga killar och ska köra förbi, och ni vet hur killar i den åldern kan va, dom gasar så in  helvete in i en sväng för att styla och mamma säger, lite i dissande ton:
Om dom nu ska "race"a så får dom lära sig att köra bil först.

Jag och Linda kände dessutom för att ha lite partymusik så hittar vi en gammal en :alla som inte dansar är våldtäktsmän.
När vi sätter igång låten utbrister mamma:

Vad fan är det här för låt?
ni kan ju bara föreställa er hennes ansiktsuttryck.

hahaha nej nu ska jag ta och se på film och käka chirre.det blir den andra myspyskvällen i rad för mig, skönt.

OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: Liiiiiinda

Va fan e chirre? haha ni ungdomar alltså ;) vi kan skriva en bok om vårt liv med släkten så hade det blivit en storsäljare!

2009-11-08 @ 19:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0