Föreläsning

Dagens från ja, ngra veckor sen tror jag. som jag glömt bort lite

jag kan ju börja med att berätta att jag elin nathalie och lite annat folk var på sån redovisning eller vad det heter om folkgrupper, lite om rasism och sånt tror jag faktiskt det handla om med. Så den gubben där, och ja jag måste nog säga fler än honom var lite, speciella under kvällen...

För det första var jag elin och nathalie ovanligt pinsamma, vi kunde inte hålla oss för skratt över ett x antal grejer och dessutom så asgarvade vi på helt fel ställen, så som när vi garvade just när gubben snackade om förföljelse... Eller när en gubbe i publiken som var väl historiker eller något sånt tråkigt utbrister när professorn snackat om " att vi är lika främlingsfientliga ". så säger då den kära historikern: Man ser denna likhet, att vi likt Carola sjungit främling främling vad döljer du för mig..   (där skrattade vi också så tårarna rann, vi kunde knappt för luft och vi såg ut som tomater i ansiktet..) det är nämligen ganska hårt att asgarva ordentligt samtidigt som man faktiskt INTE får höras. och sen i slutändan visar det sig att professorns hotmail heter blablabla(hansnamn)@svet.lu ..svet.lu? vad fan?
hahahah särskilt Nathalie när hon såg det. hahahha " ser du, han heter svett.. " sen fnissade vi så vi trodde vi skulle dö.
Och vår lärare såg överdrivet intresserad ut av föreläsningen. ( han sa åt oss att om det var tråkigt så skulle man höja på ögonbrynen och sitta och se lite intresserad ut iaf, och eftersom han gjorde det stort sett hela föreläsningen visste man ju att han tyckte att det va skittråkigt, hahah)

Roligaste föreläsningen jag har varit med om måste jag säga

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0