Spring feeling

sjukt härlig vårkänsla idag igen, skitbra. jag fick även mvg på båda mina nationella så det gjorde mig ännu lyckligare. Och vi hade faktiskt väldigt roligt i skolan idag med, så en bra dag helt enkelt!
Plus vädret. WOW säger jag bara, jag tyckte det var underbart och fast jag seriöst inte pallade som jag aldrig gör så cyklade jag till stallet ändå och träffade Malin. ( jag kommer ihåg då man kallade henne för malinski och liknande, fiint.. ) och vi hade det jävligt kul kan jag säga.
Plus inga läxor, herregud vad är det här? paradiset.
Nu ska jag iaf lyssna på lite låtar. Bl.a den här:

 

och den här:



och sen ska jag nog slappa framför tv:n
ha en bra kväll allihopa!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0