Sov så gott

VAR FAN ÄR GODISET!!!!!!!!!!
Jag har röda veckan om sådär en två tre FYRA dagar och det börjar kännas. (ja alltså godissuget)
Jag har rotat runt i hela jävla köket och jag hittar inget gott och jag pallar inte baka. vafan finns här inte ens ett äpple eller! nej det får bli hot chocolate. oh näää nu blev jag sugen på choklad till på köpet :((

Strunt i det.

En rolig sak jag glömde att berätta var att V sov hos mig i typ helgen. Ja, så var det så jävla roligt. För om ni inte vet det så brukar jag prata i sömnen.
Så hade jag typ mumlat "mmhmm...golvet" eller något (enligt V's version). Och han bara: Ska jag lägga mig på golvet? Jag: mhhhm..ehmm... HAHA så hade stackarn bäddat till sig nere på golvet, legat på ett par filtar på det hårda golvet och somnat där. Och jag hade inte en aning om vad jag sagt. Jag vaknade dock mitt i natten och undrade vad fan han hade tagit vägen. Jag ser han på golvet och tänker " äsch han blev säkert väldigt varm så han kan lika bra ligga där"
Lyckat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0