Anonym

alltså, första blogginlägget på eeevigheter, duktiga jag.
Hur som helst så börjar vi med en skitrolig grej, alltså jag kissa verkligen på mig.
för det har hänt igen.
Kolla in det här
( det inlägget då jag skrivit om att folk kallar en för hora osv )

Anonym om Fredag kväll och jag sysslar med sånt här?:
HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAAHHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!

Ja, du har riktigt rätt anonym, jag skrattar också ihjäl mig. Just för att det framkommer att du verkligen är en kille ( antagligen ) och att du tycker det är löjligt att vi tjejer är trötta på att folk kallar en för hora. Och du vågar inte ens skriva vem du är. Du är falsk och feg, precis som alla andra anonyma.



Ja nog om det, jag tyckte bara att det var roligt och faktum är att jag har en svag aning om vem det är också, usch fördomar. synd om mig.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag håller med anonym.

fyfan vad rolig, jag rullar runt på golvet av skrattkramper asså. gud! Jävlaridet... wow

2009-03-31 @ 18:50:58
URL: http://nadalian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0