BLOGG FOR LAJF

Jag tror jag har problem.
Nej men verkligen .
1. Jag vill ta bort min blogg för den känns jävligt meningslös ..
2. Jag orkarinte skriva inlägg egentligen
3 Därför att det handlar om ingenting oftast, min vardag ? hur skoj är det på en skala när ni lika bra kan fråga " vad har du gjort idag " om ni nu är intresserade
4 . jag vill inte ta bort min blogg för det är kul att läsa om sådär några år ... hehe
5. ja jag kommer egentigen inte på femman men jag vill ta bort den egentligen.

Jo så nu har jag redovisat mina tankar om den här bloggen. Intresseklubben antecknar.
Vill ni veta mer så ring 07338920jagsägerintedomsistasiffrorna
Pussssssss

Kommentarer
Postat av: jenny theeelin

haha på samma nivå som jag :D

2009-06-10 @ 23:37:45
URL: http://jennythelin.blogg.se/
Postat av: nathalie

Sv; jag tycker din bh är fin. och jag kan fucka gina med dig..



du är söt <333333

2009-06-12 @ 13:31:35
URL: http://nadalian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0