Vi går mot ljusare tider

Hej allihopa ! Man kan verkligen säga att jag är fett sleden, och jag har haft en mycket rolig dag idag, nämligen jag har läst. Jättekul jag vet. Nej men jag har varit duttig och varit en jäkla nörd idag för jag har baaaara läst och läst och läst, på en lördag? just snyggt det. Nej men jag läste ut en bok på exakt 314 och 1/4s sida och nu är jag såå trött. Vad händer ikväll? Känns som om detta kommer att bli en tråkig helg. Jag har även fått veta att jag ska klara mig på 60 kr resten av januari. eller, fram till den 20:ende. Charlotte är inte bättre hon och inte Nathalie heller. Vad fan tog våra pengar vägen? Så föreslå inte något som hey ska vi ta en fika? för Hey på dej det går inte.
Nu är det snart dags för gymnasieval och jag måste seriöst bläddra igenom katalogerna idag. jag vet mitt förstaval : Bergagymnasiet Samhäll ekonomi. MEN VAD FAN SKA JAG VÄLJA SOM TVÅA OCH TREA! osv.. jag vet iaf helt säkert, att natur antagligen får hoppa in någonstans eller som mamma föreslår: globala programmet. men fan jag pallar varken natur eller globala! men natur får nog kansek hoppa in på andraplatsen. Bf lär också hamna någonstans och även något hästgymnasium. Ska kolla lite på det nu idag. Gud vad jag känner mig duktig idag ändå :O
Skolan börjar på torsdag dessutom, och detär något jag INTE ser fram emot,. Vårterminen kommer att bli ett rent helvete men jag kommer plugga som en jävel och gå ut med bra betyg. det är ett som är säkert. fyfan nu ska jag greja det här! Det som ocksåär skönt, är att nuf inns liksom inget som står ivägen. Jag ska verkligen lägga allt på hyllan och ge mig ett riktigt jävla liv nu. Fullproppat med vänner, party och härligheter och även skola. Som inte är lika roligt men det är något vi måste gå på, vare sig vi vill eller ej. Även att vi går mot ljusare tider känns förjävla härligt. VÅR OCH SOMMAR: ååh jag längtar redan ! även min födelsedag, och valborg! ( det brukar ju oftast innebära fiestaaaa ) Fan asså det här kan ändå bli sjukt bra! Bara för det ska jag börja planera min sommar dessutom, någon som är med? haha jag tänker mycket i förtid.  nej nu blir det att ta det lugnt och börja på min andra bok.. haha vilken boknörd jag är, men vafan efter fjärde boken slipper jag läsa böcker på hela vårterminen sen. ( Fexe please don't see this ) hell yeah!
Hejdå ha det bra allihopa :)
Erika Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0