Man står för sina handlingar.

Hej allihopa. Ja nu frågar ni förstås : VARFÖR tog du bort det inlägget du skrev igår? jo därför att jag kort och gott håller med dom som skrev, jag läste igenom det själv och jag tyckte det var idiotiskt och allmänt onödigt. men jag mådde verkligen skit igår och skrev saker för att jag blev trött på allt, jag menade inte ens hälften. däremot är det ingen ursäkt för att kalla mig grejer, men det är upp till var och en. jag tänker ändå inte ta åt mig.

Ibland undrar man hur fan det kan bli människor av oss i slutändan, när vi blir äldre. när man får utsättas av så mkt skit då man är ung, och framförallt göra mycket skit.
Jag menar, precis alla bedömer folk så fort man ser ens en bild av dom. Dom vet ju inte hur den personen är. Dom bara bedömer den som dum i huvudet eller liknande. Samma då man hör rykten, det gör nog man själv om man tänker efter. Men frågan är: är det rätt att göra så? Är det rätt att tänka så och föra ryktet vidare? Det är ju så vi gör. Vi snackar, och vi tänker för mycket. dessutom drar vi alla över en kam. Är det ngn som umgås med ngn som är störd, så är alla automatiskt störda. Begriper mig inte på folk nuförtiden. Ingen är bättre än andra. eller jo, folk som håller på med en massa jävla struntsaker, dom är på en lägre nivå. det är dom. Men det finns ingen som är kung över alla andra. Och dom som tror det är inte så perfekta som dom tror. Jag tycker det handlar om att man bara ska skita i det. Skita i det och vara snäll mot dom som faktiskt är ens fiender. Det hjälper inte att kalla varandra en massa saker. Mår man bättre själv av att göra det? Nej, faktiskt inte. Det är bara onödigt. Lev livet för fan istället, och sluta bry er så mycket om andra. Vi bryr oss för mycket. och alla säger att dte är vi tjejer som bryr oss på tok för mkt, och jag håller med. vi gör det till stor del, men samtidigt tror jag att killar också gör det. Jag tror att vi är mer lika än vad vi tror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0