Tjock, rultig, mullig, fet

Men tack, nu kan jag inte ens se mig i spegeln utan att tänka på hur jävla fet och ful och äcklig jag är. Snälla, jag vill inte komma tillbaks till det då jag bara tränar som en galning, jag äter ingenting och jag koncentrerar mig hela tiden på att det jag proppar i mig inte ska vara godsaker. Men jag antar att jag slå om nu. Från och med nu.
För att alltid få höra " Erika, tjoockiis " " Erika, din röv täcker allt " " Erika, Ja så stor som du är osv osv.. "  och min egen jävla låtsasfarfar skrattar och säger och retas att " ja har du gått upp i vikt " och nu att jag har mer former än alla andra? JAG FATTAR INTE. jag ser fan på hälften som har minst lika mycket som jag, som har mer och som tillochmed är väldigt smala. eller som är fan dubbelt så feta som jag. men NEJ det är ju tydligen jag som är så sjukt jävla fet.
Jag vill inte vara sån som Gynning och andra likadana, som bara bryr sig om sin jävla vikt. som sitter här och berättar för alla hur jävla nyttig man måste vara. Men fyfan vad jag är trött på detta.  Kalla mig tjock gör det! I början kanske det är menat som ett skämt men i slutändan tar man åt sig. Nu tänker jag skita i frukost, äta minimalt lite lunch och knappt äta ngn middag alls. för det är jud et allt handlar om eller hur? Att man är seriöst stolt över att inte äta en jävla frukost.
Förlåt men jag pallar seriöst inte trycket för att ha dessa jävla tankarna i huvet hela tiden, det är skitjobbigt och definitift inget jävla skit man ska uppmuntra! så jävla sjukt fittrött på folk som håller på och säger en massa, ALLA drabbas ju för helvete, alla tjejer får konstiga fördrivna tankar. som inte ens stämmer med verkligheten.
Vill vi alla gå omkring och känna oss feta? Seriöst? " haha jag åt ingenting till frukost " jamen fyfan vad cool du är då. jag kan säga att jag fattar inte vad vi sitter och säger. ALLA, precis ALLA som inte ens säger något, fattar väl för fan innebörden av orden. att du är stolt över att kunna säga att du inte åt ngn frukost, precis som om det vore ngt att skryta om, det är sjukt rent ut sagt. och jag blir så jävla ledsen då man vet hur det är, och att man mår helvete pga det. Och killarna då? Killarna får aldrg höra ngt sånt skit! därför att killarna har inte den jävla konstiga uppfattningen. Sen finns dt ju vissa killar som tycker det är roligt att berätta för oss hur feta vi är, ochd et är upp til ldom. Men jag tycker inte det är ett dugg kul. Nästa person som säger så till mig kommer jag seriöst smälla till, eller gråta en stormflod som jag gjorde nyss. Det är sjuka människor som håller på med sådant och ska jävlas med andra och säga att dom är feta. Ni fattar inte som man tar åt sig.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag håller mig det dig till tusen, snart kommer alla tjejer tycka att dom själv är tjocka. det är inte ett dugg kul att höra sånna saker, inte av någon, om det är skämt eller allvar spelar ingen roll, det är lika jävligt för det!

men du ska veta att du INTE är det minsta tjock, det är bara idioter som får för sig att säga något sånt <3

2009-01-21 @ 14:45:17
URL: http://sandrahanssoon.devote.se
Postat av: Nathalie

Erika förfan, lägg av på momangen med tjocka feta tankar okej? .. Du är smal, du är fin, du är vältränad, du är sexig, du har fin rumpa du är snygg. Du borde veta hur många som vill ha din kropp. Just för att den är perfekt.

Du får inte komma med sånna tankar. Jag blir rädd då, rädd för att det är fucking farlig. och rädd för att se dig må dåligt och ännu mer dåligt som man gör.

okejokejokej, sluta nu. du är bra bättre och bäst.

<3<3<3<3

2009-01-21 @ 16:58:06
URL: http://nadalian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0