Stay strong

NU KÖR VI IGÅNG MED REVOLUTION! Kort och gott.
Nejmen ju mer jag läser andras och mina egna åsikter, och ju mer jag får reda på och får vara med om folk som kritiserar en för sina åsikter bara för att dom fega kräken inte vågar stå för ngt själv utom grejer som är patetiska( patetiskt är ett lite finare ord av löjligt, och visst är vi löjliga som anser använda ordet patetiskt? varför det tycker man ju? nej men folk säger faktiskt så, kan tänkas för att dom kanske inte har ett finare tal som vi som faktiskt använder andra ord än löjligt ) .
NEJ MEN ALLVARLIGT TALAT!
Jag hade kunnat ligga här och skratta ihjäl mig, för ju merni bryr er desto mer skrattretande är det.
Nuförtiden, du fortsätter fantamej och snacka skit om mig då jag slutat för längesen och om jag ens säger att du är dum i huvudet så är det ju sanningen och det vet du redan om. Så fort man ens ser såna där fega kräk som knappt vågar kolla på en och sitter och skrattar åt en så fort man går förbi, jamen små små vänner. då är det ju faktiskt ni som är så jäkla sockersöta så löjliga ni är, och inte jag.
JAG STRUNTAR I, vad ni tycker om mig. och JAG STRUNTAR I, vad ni tycker om mina vänner. eller, egentligen inte. jag bryr mig mer om mina vänner än mig själv nästan men håller ni på med mina vänner så hållr ni automatiskt på med mig. men jag orkar faktiskt inte bry mig om folks bullshit för jag vet själv hur jag och andra är. Hur mycket rykten jag än kommer få under livet.
För som det stod innan: vem orkar agera helgon hela dagarna? folk kan omöjligt gilla alla under ens livstid det är så det är. och det är inte mycket vi kan göra :)
jag tycker många är helstörda och dom umgås kort och gott jag inte med. Sen om dom väljer och snacka skit om mig det skiter jag i. då får jag väl va " bitchig, dum i huvudet, och allmänt löjlig " för jag bryr mig inte om det.
Därför tycker jag att vi alla borde hålla ihop och stay strong, för det är det vi är och kan vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0