Snabb genomgång av helgen

alltså, nu ska vi dra igenom lite snabbt om ekebo. jag kan bara säga ett ord och det var att dte var SKITKUL, även fast man kan tycka att det är helt normalt att gå samtiidgt som man spyr och samtidigt som en vakt kollar lite sådär skumt på en, om han ens la märkte till det överhuvudtaget men lite dum måtte han nog var om han INTE gjorde det. Hur som helst, så kom elin till mig på kvällen och hon hade ett jävla problem med att välja kläder, MEN det löste sig och Linda skämdes som ett djur för att vi bestämde oss för att ta en rök och kisspaus bakom ngra containrar. Vid Aktiv 24 ungefär och nu i efterhand så skäms man ju lite, Iaf, så ringde Victor också och bara " NI HAR VÄL INTE STUCKIT REDAN " och jag lite diskret. nädå, vi har inte åkt än. han : men det låter som om du är i en bil. jag : eh ja, vi sitterpå berga lågpris och ska strax in och handla.. och vi har redan varit och handlat, förlåt nu i efterhand victor, ahaha. det som också var kul var att han inte såg oss i bussen så han gick ut och ringde till min SYSTER ett antal ggr och hon trodde väl att jag hade dött eller ngt eftersom han inte hitta oss, men där satt vi. i bussen och pratade med allt trevligt folk och han såg oss inte ens, jävligt kul tycker jag. hur som helst ås gick bussen skitfort tyckte jag, och vi fick uppleva allt möjligt trevligt den där kvällen, även Tim som bestämde sig för att röka genom näsan. och sen få anfall, FAST. det var roligt ändå. ekebo gick relaivt fort och elin var förvirrad som gud vet vad, men vi hade SKITSKITSKIT kul, och jag och elin har typ aldrig åkt iväg tillsammans på det här sättet, och festat tillsammans. och jag kan säga att varför har vi inte det? vi hade så jävla kul och detta måste göras om, du är bäst! även nu på fredag, har jag, Elin, Charlotte och Nathalie bestämt oss för att åka till tingvalla, JODDLA MED SIV SKA DIT ! självklart df vi ska dit, för större fan av Joddla än vad jag o natta är det får man fan leta efter, nej allsång till tusen. Vi ska antagligen laga lite middag innan och så alla tjejerna, och sen ta bussen till Tingvalla, vi kmr ha skitroligt det säger jag er bara! Idag då? jag red och jag var mestadels irriterad, men dte gick helt okej iaf. Men hela tideni bakhuvudet hade jag alla dessa jävla läxor, som vi har. Jag har suttit nu i en timme och en halv timme och pluggat " läxförhör " tills imorgon, fattar inget. eng-glosor, det fatta jag däremot! och slutligen fra-uppg vilket jag inte heller ffatta, BRA ERIKA BRA INSATS! OCH först tänkte jag köra igång med kemin också men jag kände att det PALLAR FAN INTE JAG! så jag tar det imorgon istället, och tänka er. jag ska köra igågn med ett arbete inom kemin , inom det praktiska delen och jag har en dag på mig och ska redovisa det på ons. Många fick teori i boken men inte jag,elinsoley och elin inte. nej för vi fick en jävla massa skit kändes det som som vi ändå inte ftatar ngt av.
SKIT OCKSÅ; fast jag ko på att imorgon är läxförhöret avklarat, fra och eng. så då jag kan förhoppningsvist bara kocentrera mig på kemin,.
nej nus ka jag gå
PUSS PÅ ER ALLA!

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHAH jag får skrattatacker ibland när jag bara tänker på hela kvällen och jag HÅLLER MEEED varför har vi partajat på vars ett håll innan liksom?! hahaha bästa ihihi:D <333

2009-01-26 @ 21:56:18
URL: http://lundbergelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0