Raketer var det ja!

Hej allihopa! Klockan är nu snart halv fyra, och jag har nyss pluggat NO, Matte och skrivit klart min engelska uppsats, ska renskriva och så imorgon men annars är allt plugg för helgen klart. Känns skitbra! För ngra timmar sen kom jag även hem från Nathalie och det var mycket trevligt (: Btw Nathalie! Duvet då vi cykla vid skolan ungefär och kände den där stickiga röklukten? Som jag sa var raketer/smällare? Tydligen inte, det där huset som tillhörde handbollen eller ngt sånt som ligger exakt vid skolan har brunnit ner så antagligen var det det vi luktade. Jävligt läskigt ändå att vi cyklade förbi där då det kanske nyss hade hänt, eller ngt liknande. Usch. Ja hm vad händer ikväll? Jag har ingenting planerat men vi får se, ska iaf äta fondue med mamma och pappa ( MUMS! ) och sedan kanske se film, det beror på :) Jag hitta också ett gammalt roligt citat som jag hade skrivit in på min mobil för ett tag sen från jordskalvet :

" Ja eva kände också jordskalvet i natt "
" Ja.. hon glömde väl vibratorn på"

En annan bra sak som har hänt idag, är att dom fula  tröjorna osv jag har lagt in på Tradera har blivit sålt, jag är ganska glad att jag ändå får 150 spänn för ett par fula skittröjor som jag aldrig använder.
Hm, ja jag tror inte det finns så mycket mer att säga. Idag blir en lugn dag helt enkelt och jag hoppas att alla får en trevlig lördagkväll :)
Pusspuss!
Erika

Kommentarer
Postat av: nathalie

Jag sa ju att det luktade bränt papper. och inte raketer som luktar KRUT ! HAHAHAHHA



oalmänbildade lilla flicka! :D:D

2009-01-17 @ 16:10:11
URL: http://nadalian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0