Only hope.

Jag vet inte vad jag gör, vad jag ser, vad jag hör, vad jag känner. Mer än att jag har jävligt svårt för att andas och att tårarna bara sprutar. Jag orkar orkar orkar inte mer. Jag bara sitter och stirrar som ett jävla fån på dem som loggar in och hoppas innerligt på att ngn jag verkligen litar på och tkr om ska logga in. En riktig jävla vän. Men inte en käft är inloggad eller någon, men dom gör ändå annat och det är knappast lönt att skriva. Här sitter jag och försöker muntra upp mig sj genom att snacka med två som jag aldrig snackar med och typ inte känner när jag egentligen känner att vafan försöker jag visa mig själv? att jag har kul? att jag är snäll? att dom är roliga och prata med? Några totala jävla främligar som ändå det första dom säger är att berätta hur söt jag är. Nej jag är inte söt. jag är ful som stryk med sminket rinnande längs med kinderna, rödsprängda ögon och hela jag darrar från topp till tå. Ledsen, bedrövlig och ful. Det är jag.
Och tårarna slutar inte rinna. Hela jag är i tusen bitar och det känns knappt som jag lever längre.
Var fan finns livsglädjen?

Kommentarer
Postat av: sandra

prata med mig erika? :( <3

2009-01-10 @ 10:26:41
URL: http://sandrahanssoon.devote.se
Postat av: Nathalie

Erika, jag vill inte att du ska vara ledsen. Jag klarar inte av att se min bästa vän, min andra hand en av mina menigar i livet må dåligt.

Jag vet inte varför du är ledsen, men du vet att du kan ringa närsomhelst? Sms.a vilken tid på dygnet som helst. Jag kommer alltid stå där, alltid stötta dig och alltid älska dig för den du är. Du är så jävla bra, hel du. Hör du det? Du är det bästa. Skit i alla killar, dom är ingenting, Dem vet ingenting. Dem är dumma i huvudet och vi drar alla över en kant och kallar dem skitstövlar hela högen.

Om du inte visste så ger du så jävla många människor glädje, du har hjälp många utan att du tänker på det. Tänk på det positiva och lämna det negativa bakom dig. Minns du när du sa att du skulle sluta tänka negativt, var är den Erika?

Jag vet att du kan, allt allt allt.

Jag finns här, ett ynka telefonsamtal bort föralltid. Natt som dag och dag som natt.



Några ord för långt, men du har alltid ställt upp för mig och jag tänker göra detsamma. <3

2009-01-10 @ 15:02:50
URL: http://nadalian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0