monday

Hej på er allihopa!
Idag är det måndag ( väl? ) och jag mår så jävla bra! Min pappa och mamma är på sjukhuset (min pappa ska kolla sin jävla fot, på tal om det, så gick han ut i sitt bandage och gick i snön, jag upprepar: GICK I SNÖN. så det blev dyngsurt och då sa han att så kan han inte ha det så han klippte av sitt bandage själv och idag var det meningen att han skulle ta av bandaget men nä, han har förstås redan gjort det. så nu går han omkring och låtsas som om ingenting har hänt. ) så vad gör jag nu? jag passar Henna. hon envisas hela tiden med att komma upp i knäet och det är skitsvårt å skriva med en sån drummel i famnen. ja hon har växt nu må ni tro. dessutom slickar hon hela tiden på min hals och rätt som det är så biter hon.elr jag kanske borde säga nafsa.hon är en blodtörstig människoätare hon minsann. nej ni får ursäkta men hon hindrar mig rätt mkt från att skriva så nu ska vi gosa i soffan och kolla ngn bra film. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0