Like S: Bloggtorka

HEJ JAG ÄR SJUK! eller jag mår bättre nu iaf.. det är bara det att jag är förkyld men det skiter jag i, jag SKA till tingvalla imorgon och därmed basta! Dessutom är jag tillräckligt frisk för att hänga med dit ändå, det ni !
Det jag måste komma ihåg idag är att ta ut alla pengar itll tingvalla, det blir väl runt hmhm, 200/300 sammanlagt. ja pengarna bara åker iväg :( menmen. Snart ska jag till stan, för att jag har tid hos ungdomsmottagningen. Det jag gjorde nyss var att jag fick för mig den idén att jag skulle baka lite muffins, MEn.d et gick åt pipsvängen kan jag be att få tala om för vi hade inga muffinsformar så jag gjorde om muffinsarna till en hel kaka istället och den blev god, men ändå äcklig. så jag mår illa nu och där står den förtjusande kakan, bra erika bra! Som ni märkt pallar jag inte skriva blogg längre, jag gör väl det då jag orkar och har tid. och jag har inte ngt av det tyvärr. MEN strunt i det, le vidare eller ngt.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0