KANONNYÅR!

What about yesterday?
Jo nu var det såhär att vid åtta tiden drog jag till sandra där elin, mikaela ( kolla sandra jag kommer ihåg hennes namn till skillnad från dig ) my  och nathalie var. Vi hade det trevligt och satt mest och snacka, därefter följde Elin och Nathalie mig till Hemmakväll där jag skulle träffa Sanna och co. Vid ca 10 tiden stack vi till fest hos Johan, och haha det var en relativt kort fest, eftersom den slutade då vi hade varit där i en timme. Självklart blev vi lite besvikna, det tog ju slut ganska så fort. men vi stack hem till Maja och sjöng singstar och lite annat trevligt och vid tolvtiden bar det ut till Stenssons för att beundra raketerna. Lite synd bara att jag inte beundrade dem så mkt som jag brukar, det var fart och fest precis överallt och fyfan vad kul jag hade! Trots skumpa och öl i håret och jag stank skit, ja öl luktar ju inte fullt så gott. Träffade en massa trevliga människor till på köpet också, och det blev ett snabbt besök inom krogen med. Ja jag kom in, ganska så roligt tycker man. Hur som helst, tack alla människor för en toppenkväll! GOODBYE 2008 AND HELLO 2009!

Puss och kram!
Erika Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0