Jag älskar dig!

Fick denna av min syster nyss.
Jag kan säga att jag blev helt chockad. Läste igenom det säkert tusen gånger och blev lika lycklig och varm inombords varenda gång. För trots att vi har bråkat något så otroligt ibland. Tillochmed utanför huset så att mamma skäms och liknande, och trots att vi även blivit så arga så att vi slagit varandra, och trots att vi sagt så himla mycket skit som var och en av oss har missförstått. så har vi ändå alltid funnits där för varandra. Och vi har faktiskt tyckt lika om det mesta, även fast vi kan tjafsa om det, så leder det mesta till samma slutsats. Vi tänker likadant, vi känner likadant och vi är faktiskt rätt lika till personligheten också. Vi är glada, envisa och har ett jäkla temperament då det kan komma till vissa grejer. Men det vi delar mest är nog humorn. den knäppa jävla korkade humorn som får folk att kolla snett på oss för att vi kan skratta åt vad som helst. Och även den sanna livsglädjen. Att vi ger oss fan på att inte vara negativa, att nu fan ska vi greja det här! Och även våra underbara minnen som vi har gått igenom, ja fast du kanske inte tyckte att det var ett härligt minne då jag slog åran i huvudet på dig och flabbade så jag trodde jag skulle dö medan du satt där och grät men det finns så jäkla mycket att berätta, som verkligen man minns och ler åt varenda dag. ja nu ska jag inte berätta hur vi är, utan mer om hur jävla mycket du betyder för mig.
Du gör mig så otroligt lycklig och jag är mer än glad att jag har dig. Det går inte en dag utan att jag tänker på över hur grymt stolt jag är över att ha dig som min syster och ha dig så pass nära som du är. Jag är imponerad av allt som har med dig att göra, hur mycket du har gått igenom, alla dina erfarenheter och hur du kontrollerar saker. Jag har varit med om hela din utveckling och mognad från liten till stor och även fast du var lite blyg då du var yngre har du verkligen utvecklats och visat att man kan om man vill. Jag saknar dig något sjukt då du inte är hemma, och du är verkligen det bästa jag vet. Den kan jag prata med om allt, och den jag litar på till 100 %. Finns ingen som är bättre än dig. Verkligen ingen. Vad skulle jag göra utan dig? Det finns ingen utan. Utan dig Ingen Erika och hoppar du hoppar jag. Mer än så är det inte, jag älskar dig över allt annat och jag stöttar dig i allt du gör, finns alltid alltid ALLTID här vid din sida.
Du och jag, älskade syster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0