Ja vad säger man? Jag och Nathalie...

Tjena allihopa ! Hur mår ni alla? Jag mår bra även om min mage sväääller typ. för jag proppat i mig tacos, choklad och chips och ännu mer ska det bli, jisses. Df kom jag o tänka på idag har ALLA killar sagt att " ja du e en sån tjockis erika " och sen fan då jag kmr hem s kmr robban: erika jag ser att du gått upp lite i vikt sen börjar han asg och säger att " ja men jag skoja bara, d e bara det att du e så himla tunn på ngt sätt att jag ska bara retas " och man blir liksom så: att man KÄNNER sig fett. särskilt när man skriver typ: hah jag ätter assmkt chips. och Ludde bara: tjockis :D:D , jamen jag tar åt mig som fan nu och jag tänker nt  äta mer, jag känner mig feeet.
Hur som helst. Idag var det en kul dag, och jag och nathalie av en del lite oseriösa skäl, gick omkring och sa " när mannen, kör in peeeenisen i kvinnan .. " det heter kuken " ... " när mannen kör in, kuuken .. i naavleeen ". tror ni inte då att eva vår klassförståndare kmr just som vi utbrister peeenisseeen?
Åh vi trodde att vi skulle dö, men vi hade svaga aningar om att hon INTE hörde, eller helt enkelt låtsades som om hon var döv. vi får hoppas på att hon inte hörde alls men rätt så osannolikt då vi verkligen gal PENISEN i hennes huvud. Sen, skulle Nathalie på toaletten och vi gick nog till sex toaletter där all avar fyllda av bromsspår, mensblod eller kiss. Tillslut hittade jag, ( den sjätte toaletten ) en fin en, och hon fick äntligen tömma sin blåsa. Hon tackade mig noggrant men Nathalie har förmågan att dras till lite halväckliga saker. Som i det här fallet, toaletter.
Den sista lekitonen, elevens val. Har jag fått... hehe.. alla skrattar åt mig.. BÄNKTILLVERKNING! och på hela träslöjden + bänktillverkingsgruppen. finns det inte en enda tjej utom jag. men jag kämpade på i den här byggvärlden och kvinnonedsynen och sågade för första gången på flera år. Det gick sakta, men jag klarade det minsann. hahah, vi har faktiskt ganska så roligt på lektionerna. ( elelr första lektion men vi hade kul idag iaf ) Vad säger ni? bygg nästa för mig eller.. * mo ha ha .. * Hm, ngt annat roligt? Nä inte särskilt. Mer än folk lär tycka jag och Nathalie är mer dum i huvudet för vaarje dag som går
Kisses mates.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0