Gult är fult

Hallååå snyggingar. Jag gick in på min blogg idag, och så fick jag se den här äckligt fula knallgula färgen, ja gult är fult och jag frågade mig själv vad fan jag håller på med? Jag kom just då på att jag skulle försöka ändra färg, men att mamma kallat och att jag sen inte hunnit fixa det. ååååh vad synd, nu har jag fått stå ut i minst tokflera timmar med den här fula färgen men jag får väl ändra det nu, till någon mer naturfärg eller så. annars gillar jag knalliga färger för det får en att lysa upp liksom, man blir så pigg och glad av dem. Jahapp vad händer idag? Ingen aning, vi får se. Det jag vet är att jag ska ut och gå nu i det här sköna vädret, komma hem: sit-ups och sen duscha lääänge och väl och raka mina ben xtremt lena. Jag har kommit fram till det att nu i detta absolut askalasfina vädret, så är det bra mycket härligare att vara ute och gå i ett par stretchjeans med raggsockor och höga stövlar och världens tjockaste jacka och mössan nerdragen låångt över öronen och ett par fluffiga ( i mitt fall knallblåa haha ) vantar. Och så med lurar i öronen förstås, sjukt mysigt och då man kommer hem känner man inte bara att man har motionerat, utan varit ute i friska luften också. Därför ärjag glad att jag brukar jogga osv ( som jag inte kan göra nu, pga is och halka ) istället för att sticka på gymmet. man mår så jävla bra med motion + frisk luft samtidigt. Då är det så sjukt underbart. Nej man kan säga att jag mår kaaallaaasbraaa. Det är ju det som är bra med att jag cyklar till skolan på morgonen. Det gör att jag blir sådär skitpigg då jag kommer dit istället för alla andra som sitter i en sleden buss och kommer ut och är skittrötta. Nej, jag älskar att vara pigg och glad och livet leker ungefär. Nej, nu ska jag ta och ringa min mamma för att informera klart och tydligt vilken runda jag ska gå och att jag ska anfalla dom som anfaller mig ( typ ) . Jag borde nog bädda och borsta tänderna osv kom jag också på.. men idag kör jag med osminkat jävla fejs, tills vidare om jag inte ska iväg sen eller något.
AH IDAG ÄR JAG LYCKLIG, PAJAS OCH BRA!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0