Goodmorning sunshine

Godmorgon allihopa! fredag idag, och jag är ganska så lycklig över det. Allt som har varit minus den här veckan har väl varit att jag inte pallat skriva blogg. nej för jag har tyckt att det varit tråkigt kort sagt. Men nu skriver jag iaf ettmorgoninlägg och det händer fantamej inte otta. Just nu, i ngn timme har jag sprungit omkring och sjungit med henna i röven efter mig, och sen kom jag på att det faktiskt var en som var hemma, dvs David. och här har jag sprungit omkring oc sjungit högt och tydligt " JA JAG ÄR LYYCKLIG, JA JAG ÄR LYCKLIG, JA JAG ÄR LYCKLIG MÅN TIS ONS TOR.. osv " eller som min version klart o tydligt är av Tommys visa : Hippajaaali, hiippaaajaaalii. osv, som tyvärr är fel. ,menja. synd om mig. Tittade ut nyss och det är isigt, halt och svinkallt ute. Men jag cyklar iväg ändå, pigg och glad. och den här helgen kmr att bli skitbra, som jag har längtat. hörrni! Nej, nu ska jag pallra mig iväg till skolan, ska smygkolla lite på ngra bloggar först, och se om ngn har publicerat ngt roligt. Vår första lektion är engelska har jag för mig, usch fyfan vad tråkigt. HAHAHAH NAW. nu går david iväg mot vår granne med vår rullebär, vad det är i det vetefan men jag och min kära syster skäms iaf som djur då vi går med en rullebär på cykelvägen, för då kör alla förbi och alla ser oss, ink då jag SITTER i rullebären och vi håller på att välta. Men ja, vi är väl bonnar tyvärr. ELLER VAD SÄGER DU VICTOR! (jag ska inte säga vad han sitter och säger vad jag är, för då låter jag verkligen bonnig tyvärr)
nej, nu ska jag ut med Henna och sen ska jag cyyykla iväg. ha en bra dag folk! PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0