Dirty talk

Hallå allihopa!
Hur är det med alla? Jag mår så enormt bra så jag sitter här och ler stup i kvarten. Just bara för att mitt liv leker. Så då ska jag berätta om min kära dag idag :) Det har faktiskt inte hänt fullt så mycket. Jag har varot ute och gått i skogen ( haha jag lät som en jävla skogsmulle där ) och nu ska ni få höra min upptäckt: JAG SÅG ETT PAR KONDOMER I SKOGEN: fråga mig inte om dom var använda för jag blev så paff så jag gick iväg typ med öppen mun. haha nämen jag menar ett par kondomer i en skog? och när det är -12 grader ute dessutom! eller idag var det nog inte det men minusgrader iaf! Nathalie kom med den perfekta lösningen: Det är kanske dom i wrong turn 2 som är ute och pippar i skogen! rättså smart kan man ju tycka ;P haha. Sen då jag kommer hem, så kommer min mamma med sån papperssamling och bara " här står lite om olika ställen man kan slå på då ngn attackerar en " och vad tror ni jag hittar direkt? jo minsann. jag utbrister : TESTIKLARNA/PENIS? Mamma : Det står faktiskt även andra ställen.. Nej jag tyckte det var sjukt kul iaf.  Alltså, vad händer imorgon? Jag ska nog städa undan alla min julsaker, och sen får vi väl se:) något måste jag ju göra iaf, såhär dan innan skolan börjar. njuuta av sista lovdagen. fast, det är ju inte så långt till sportlovet!
Även Ekebo den 24/1. ngn som ska dit :)?
Ha det suveränt
Puss

Kommentarer
Postat av: nathalie

Jag ska dit, med en sjukt snygg tjej som heter Erika. vet du vem hon e ?



<3

2009-01-06 @ 21:25:40
URL: http://nadalian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0