Dagens citat!

Okej jag har en bekännelse som Linda tvinga mig ( nästan ) att berätta.
När jag var liten så snodde jag en sak.
Nämligen en tomtelykta från min dagfröken, snälla se aldrig detta Gunsan men jag ber nu om ursäkt efter sådär 10 år.  Men jag tyckte min mamma skulle ha den. Den passa bättre i vårt kök än i din tomte. Tusen gånger om ursäkt. ( haha )

Tänkte att jag skulle ge er ett smakprov på min och Nathalies humor, ganska så barnförbjudet och allt är självklart påhittat så få inga jävla fantasier om mig nu. PUSS tack på förhand!

Erika dice:

jag kanske slicka hans kulor

Erika dice:

ja va ju faktiskt lite hungrig..

NATHALIE. dice:

HAHHAHHHAHHAH,,, KÖTTABULLAR MJA

NATHALIE. dice:

du tog en tidig julmiddag, KÖTTBULLAR OCH PRINSKORV !!!

Erika dice:

HAHAHAHAHHAHAHAHAH JAG ASG PÅ ALLVAR, JAG MÅSTE L*GGA DETTA PÅ MIN BLOGG HAHAHAHA

NATHALIE. dice:

HAHAHAHHAHA KLOCKREN SÅ DET TJÅNGAR OM DET !!!!

Erika dice:

haahha SÅ ATT ALLA VET, OKEJ ALLA ! ( jag skriver till min blogg nu nathalie ) SÅ ÄR ALLT DETTA PÅ SKOJ OKEJ ! ALLT; JAG HAR INTE SLICKAT NGNS KULOR, ursäkta vi är fjortisar and we digg it ( diggar vad heter d på eng? )

Erika dice:

jag har en spricka i foten

NATHALIE. dice:

hahaha.. akta så du inte trillar ner



NATHALIE. dice:

HAHHAA.. men jag finns alltid duvet

Erika dice:

hahaha ja och jag finns alltid för dig loppelisa <3

NATHALIE. dice:

lusekarin<3

NATHALIE. dice:

MAHA

NATHALIE. dice:

fina namn endån

Erika dice:

LUSEKARIN? d låter fan som jag e en blandning av en lus och en lussebulle



Jag funderar starkt på att göra en årsresumé dessutom, men jag orkar iaf inte ikväll. jag ska bara chilla och snacka med Nathalie, Charlotte och syster och garva mamma upp i huvet som jag gjorde nyss då hon var här inne. Av just den anledningen att hon aldrig fattar Pippi Långstrumps crack remix.
Ngt nytt som har hänt då? Inte mycket,min syster har däremot börjat läsa min blogg igen eller det var kanske bara idag? haha och hon har just nu otrolgit roligt åt min gamla dagens citat, tror att jag själv ska läsa igenom dom faktiskt. En annan sjuk känsla är att jag ser fram emot skolan imorrn, två dagar tills helg så whatafuck? Dessutom har David flyttat in nu, ja utan min syster, känns tomt. men han ska bo här av just den anledningen att han jobbar i Eslöv ochgillar vårt garage där han kan mecka med allt möjligt skit, så han tyckte det var nimt att bo här i eslöv om han ändå ska jobba granne med oss istället för att åka ända från ängelholm vareviga dag? Så nu ska erika känna på sin dröm, att ha en TYP storebror. hur i helvete det ska gå, han kom nyss in och vill ese allt jag skrev till folk, det här bådar illa. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0