Arg som bara fan !

Jag saknar kärlek. Någon att säga "jag älskar dig" till eller "fan vad jag saknar dig, jag vill träffa dig nu" och till och med småbråk om struntsaker. Är det inte sjukt ändå? Trots att singel är mer än härligt så vill man ändå ha förhållande. Jävligt konstig känsla.  MANNEN I MITT LIV WHERE THE FUCK ARE YOU! fniss.. call me.

Jag är tönt, ja livet är hårt. Fan vad klockan går fort, klockan är tio över tio? Tiden bara ruusar iväg och det känns som om jag bara låter det gå och gör nt ett skit, fast äsch sånt behövs med. Dessutom kom jag på idag att jag måste handla nya underkläder. Ngn som har lust o hänga med mig nästa gång? ( ej ngn kille , tack på förhand )
Haha dessutom är jag så jäävla arg. Idag tänkte Erika, ta ngra helt amazing photos! Vet ni vad som händer? batterijävlarna dör på mindre än 5 min, jag vet nt om d är fel på batterihelvetena eller allmänt denna extremt B KAMERAN! Ursäkta, den är säkert bra om den bara hade VARAT LITE LÄNGRE! OCH JAG SER UT SOM EN ALLMÄN ÖVERDRIVEN FUL POSERJÄVEL, funderar starkt på å ta foton på mitt r*vhål för det syns tamejfasn nt ngn skillnad!!! Nej jag skoja. jag har installerat min gamla webcam nu också ! ja inte på min data förstås för då kmr alla bara " åh visa cam " och så kmr jag : in my ass jag pillar näsan . och ja osv.. så df installera jag den på mina pärons data med bättre ljus än här inne . och imorrn kanske jag ska ta foton, kanske. om jag nt slänger camen i väggen, tyvärr. min bli bra på foto period är tyvärr över. haha asså jag kan inte hjälpa det.jag har asgarvat genom hela det här inlägget, vad fan skriver jag för ngt? jag låter ju som en urblåst fjortis. Snälla säg att jag inte är det.
Puss
Erika

Kommentarer
Postat av: hampus

framtida yrke: fotograf (Y)

2009-01-05 @ 00:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0