We have so much fun

Min syster tycker att jag ska spela upp en låt nu efteratt ha sjungit för henne, både opera och rapp och hon gilla tydligen inte det..
Hursomhelst, en kul sak min syster sa nyss som man nästan kan skapa lite debatt om. Så vad tycker du? Jag får hoppas att detta inte razistisk för vi mena iaf inte det isåfall, Har ni ngra klagomål så får Linda ta skiten.

Linda: Varför använder negrar rouge?

Det roligaste var, att jag byta samtalsämne sen, för att fråga henne om det verkligen Hette RAPP, liksom att rappa, musikstilen heter rapp? Och jag vetfan faktiskt var hon fick detta ifrån men:

Jag: heter det rapp?
Hon: nä rouge!

Hon tänkte nog fortfarande på det vi snackat om tidigare

Nu ska vi ut och käka, Ha det fantastique. Eller något
PUSS!
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0