Söndag är lika med dödtrist

Hej på er allihopa
jag är så jävl atrött så jag knappt vet var jag ska ta vägen, men ändå har jag himla tråkigt och jag och Nathalie kom fram till att det hade varit kul att träffa någr aikväll, men vilka isf? det är ju frågan.
Än så länge lutar det mot en vanlig, trist, söndagskväll
Mätt som sjutton är jag också
det roligaste är, att jag är mätt men ändå äter jag, vlket är väldigt konstigt, och nt vet jag varför jag äter så himla mycket heller, jag är inte ledsen så jag måste tröstäta, jag är då inte hungrig och jag är definitift inte gravid. SÅ what is it?
Och med skolan, känner jag mig deprimerad fast jag har lov.
Funderar starkt på att sluta skolan efter nian, ta ett flyg till Mallorca och bli bartender där. det hade inte varit helt fel. Det är plan b om jag misslyckas i allt!
För trots att man misslyckas, i allt allt allt, så finns det alltid något roligt skit man kan göra, eller hur? SÅ DET SÅ
Nej nu får ni ha det så grymt bra, så ska jag försöka pigga upp mig lite
PUSS PÅ ER <3 Ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0