Short

Jag har nyss läst ut en 441 sidor-bok som jag helt och hållet " förtrollat " mig i hela jävla igår och idag. OCH tjejer ni vet antagligen vilken boken är. Om jag vill drömma, eller man känner mest till det som: twilight. Boken är om möjligt nästan ännu bättre än filmen, och fan jag är väldigtt upprörd över att den är slut, men det finns ngra böcker kvar i serien, dessutom har jag en anledning att läsa omd en igen.
JAPP!
Tingvalla då? Kul, särskilt när Joddla kom in. Jag och Nathalie sjöng och hoppa och skrek så att iaf min hals protesterade. Trodde faktiskt att jag skulle bli ännu mer sjuk efter en dansande och svinkall natt, men nädå förkylningen är praktiskt taget borta och everything is more then fine. Nej, nu ska jag ta och krypa till kojs skulle jag tro. Ska kanske försöka hinna med ett inlägg till innan. Puss puss allihopa, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0