Lunarstorm

HEJ BLOGGEN!
Idag mår jag himla bra, även fast pappa väckte mig vid elva. Jag fattar inte riktigt varför föräldrar tror att runt elvasnåret så är den normala tiden för oss tonåringar att gå upp, det brukar vara så, iaf för mig. börjar klockan närma sig 12 så är det ju fan katastrof för dom, oftast.
Det jag tycker är väldigt roligt är att jag har börjat besöka lunarstorm lite med jämna mellanrum hur i helvete jag nu kan ha fått för mig det? Lunarstorm är faktiskt, en typisk pervers raggsajt där folk skriver grejer såsom hej, du såg tamejfasn bra ut, eller: snygggiing!. eller, sexxii... och liknande och sånt går mig på nerverna.
vad har det blivit av folk nuförtiden?
Jag har tillochmed gjort en helrenovering av min lunar. dvs, jag har tagit bort alla foton på galleri, visserligen var det bara tre stycken, men ändå. jag har tagit bort alla mina blogginlägg och ersätt det med ett inlägg där det står, min address hit till den här bloggen, och även rensat lite bland mina vänner, varför gjorde jag då detta? jag vet inte, faktiskt. jag ville väl inte framstå som en jäkla tönt som har grejer från ngra år sen. Sen har jag blivit arg på mig själv OCKSÅ idag. pga, just det att jag inte tar ngra jävla bilder, jag menar inte att det ska vara 1. värsta vackra nevnarien bilder. 2. på mig själv, utan på bara vad jag gör? SÅ, jag ska nog ta med min kamera upp till ä-holm och försöka ta lite foton på vad vi gör iaf. Jag har faktiskt tagit foton, ibland. men nt laddat upp dom, haha jag är för rolig, nej men ngn gång blir det ändring, och gud vet när.
Nej, nu börjar klockan närma sig kvart i fyra och jag ska upp en runda till stallet för att rida.
Ha det bra!
Puss
Erika

Kommentarer
Postat av: NATHALIE

Sv: haha, tack söte :D <3

2009-02-16 @ 16:43:10
URL: http://nadalian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0