JODDLA

UT MED SKITEN, IN MED JODDLA:
Exakt så var det på Tingvalla i fredes och in kom dom, i fleece byxor som antingen var 1. zebrarandiga eller 2. blommiga och det såg rent ut sagt förjävligt ut. Den sista kom in med skyddsväst och hjälm och det var något i stil med att förra gången då dom sjungit talli toraban hade folk kastat sten. Jadu, jag hade nog också klätt mig så då. Jag och Nathalie stod iaf FÖRST. ja klå det ni, och skrek så halsen protesterade som bara den.
Men det var kul som fan och nu är mina pengar slut. Helt kaputt. Synd som fan men trots allt är det feb, denna helgen ska jag sitta hemma och få gråa hår, och jag ska SPARA. är trött på att slösa pengar hit och dit och dessutom så är jag redigt pank men det löser sig, ja ja det löser sig.
Nationella idag dessutom, det gick kanon även fast jag undrar hur i helvete doms ka få svar till det där eftersom alla har olika tankar och åsikter? Allting borde ju faktiskt vara rätt. Men nädå. inte enligt dom kanske. enligt einsteins där borta så har såklart DOM svaren. ( KUGGAR NI MIG ÄR NI DÖDENS ) vilket jag tror är förhoppningsvist rättså omöjligt.
Nej, funderar starkt ( än en gång ) på att ta bort min blogg. Jag känner mig rättså meningslös för tillfället.
Innan jag kilar iväg så ska jag ladda upp en bild på mig och Nathalie och jag gör inte som Nathalie och ringar in oss, utan nif år helt enkelt hitta oss. ( psst längst fram som sagt )
Och en sak till: bi är inte med på ALLA bilder, som ni kanske ser..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0