Get a virus

Jag: DAVID, HUR UPPDATERAR JAG MITT VIRUSPROGRAM!
Han : amen det är bara att uppdatera det?
Jag: men det står att jag inte har  något virusprogram.
Han: men det jag har installerat på din data räknas inte som ett virusprogram.
* herregud vad fan har han då installerat tänkte då jag *
Jag: Okej nu kom jag in på det! Men där står det att jag ska INSTALLERA uppdateringar för virusprogram?
Han: Men installera ingen för helvete !
Jag: Nähä, men jag måste ju uppdatera virusprogrammet annars får jag virus och jag har inte uppdaterat det sen du installera det.
Han: Va? MEN uppdatera det NU då?
*
mamma och linda skrattar för att jag inte uppdaterar mitt virusprogram, jag gör nämligen aldrig det så jag får alltid virus och min data pajjar och jag måste formatera den om och om igen *
Jag : Äh vafan jag skiter i det!
Som vanligt.

Kommentarer
Postat av: flora

äsch du är ju trög erika HAHAHA <33

2009-02-08 @ 01:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0