DC

Caroline ramlar av och börjar : AJ AJ AJ.
Eftersom hon inte gråter så ser jag och Malin på den positiva sidan.
Jag: SNYGGT RAMLAT CARRO! ( det var faktiskt det, det var som en liten lätt kullerbytta över halsen )
Malin och jag i kör: TÅRTA ! ( skriker man tårta innan någon hoppar upp så brukar man få tårta )
Men inte i detta fallet.
Vi fick ingen tårta.
Jag och Malin är skadeglada och skrattar som fan. Just då reser sig Carro upp och går lite lätt haltande bort mot hörnet av ridhuset. vi kände oss ganska så dumma där må ni tro över att vi skratta.
Men som vi sa :
Malin: Skada hon sig ?
Jag : nej tror inte det, ja hon gråter inte iaf..
Jamen man behöver faktiskt inte gråta för att skada sig.
BRA ERIKA BRA:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0