All week long

gud vad duktig jag är på att uppdatera, tycker ni inte? Hur som helst så ska jag iaf uppdatera ett inlägg nu.
Tänker börja med att sen i lördes, dvs nästan en vecka sen har jag inte gjort mycket. skolan har rullat på som vanligt och nu är det bara imorgon kvar sen är det SPORTLOV. underbart, synd bara att jag inte ska sporta. * hihi skämt åsido *
Ehm, i måndes hoppade jag med min stinkypåg och det gick så jävla bra, och nu ska jag låta riktigt bitchig: jo det var såhär, att vi får själv välja vilka hästar vi ska rida, och alla vet att INGEn önskar Sting för det är min häst, men nu visade det sig att den jävla amelia ( ny i vår ridgrupp ) tydligen inte har fattat den här gyllene reglen och önskade honom pga att ( tro det eller ej ) han hoppade fint? jamen det är väl självklart att han hoppar fint men jag ska fan se till så att han skenar med dig ameliajävel (ursäkta) . det var som Carro sa: nu utbryter det krig, det skulle du inte sagt. Och du Amelia, jag tyckte du var snäll tills nu. han är inte ngn " ridhäst som är kul att rida " utan hela min passion. så är det. Dessutom sa hon så: haha ja för jag har ridit escape nu 9 ggr i rad! jag: ja jag brukar rida sting utan mellanrum si och sådär ett år i taget, minst. SKÄMS PÅ DIG!
Ja, sen har vi haft volleybollturnering i onsdes. det gick skitbra! vi kom nästsist. och jag tänker inte berätta vrf, en del vet nämligen inte om att man ska bruka allvar. mer finns det inte att säga. fast ja, vi hade väl helt okej kul iaf.
idag då. har varit en bra dag.
Och då kommer vi till dagens citat:

Jag kommer nyss ifrån toaletten, för jag höll på att kissa på mig tidigare så nej, jag gjorde inte nr.2. Jag var väl ifrån klassrummet nån ynka minut om ens det.
Victor ( som vanligt tycker han det är väldigt intressant att veta om jag har bajsat eller ej, dessutom VILL han väldigt gärna att jag ska göra det så att han kan ha något att prata om ) Hursomhelst, han säger: har du bajsat?
Jag: ja jag har bajsat på den här korta tiden.
Han: Har du?
jag: NEJ jag har kissat. 
Han: vem vet, du kanske är som en sån man och sitter och bajsar i 30 min.
Åsa (seriöst): Hon var faktiskt inte på toaletten i 30 min...

Nej, nu funderar jag starkt på vilken ordning jag ska göra mina grejer idag. ( det påminner mig om när jag och elin brukar göra schema för dagarna på gården ). Om jag ska 1. äta först. okej det ska jag. 2. plugga före jag 3. går ut i detta vinterväder och motionerar med en jävla lårträningsvärk som jag nyss märkte att jag hade tsm med henna. eller om jag 4. skiter i det fina vintervädret och stannar inne. DET är ju frågan
Sist ska jag iaf sitta vid datan
Ja, nu ska jag ta ut mina vitlöksbaguetter som jag har i ugnen, värma en asgod kött och potatissoppa och sen kura ihop mig framför brasan och tvn.
PUSS!
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0