METALLICA? huh, va , vasaru?

HEJ
Jag ville bara berätta att jag har lyssnat på Metallica nu den senaste timmen, 4 låtar men ändå .. jag har faktiskt lyssnat på dom! METALLICA, av allt annat som finns? har jag blivit sjuk eller vad är det här? Jag har iaf gjort det och jag har ( än så länge ) hittat 4 låtar som jag äääälskar. alltså, tekniskt sätt så är jag faktiskt sjuk ( ont i halsen m.m), så jag tror detta är ngn annan slags släng av sjukdom för jag har alltid hatat metallica och tyckt att dom var gräsliga. men, inte längre. eller iaf inte dessa 4 låtarna än så länge! bra erika, mycket bra!
Hur som helst, så är det iaf : nothing else matters ( den har visserligen varit bra sen innan ), unforgiven, fade to black och one. Jag tycker seriöst att detta är konstigt.
Jävligt konstigt
Nej, nu har jag snackat om Metallica tillräckligt länge, men jag kan inte hjälpa att jag är förvånad över mig själv
Puss på er kära läsare ( om jag ens har ngra utom elin, min syster och nathalie vid det här laget, med tanke på min urusla uppdatering )
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0