Tjejkväll

För prick en vecka sen skrev jag mitt förra inlägg, gud vad duktig och alert jag är då.
Hur som helst så skriver jag ett nu och det kommer bli jäävligt ointressant. Så ni vet
Iaf, så gör jag makaroner nu, tänkte precis säga att jag stekar makaroner och det hade ju blivit jävligt gott, men iaf jag kokar ett par jävla makaroner till mig själv och pappa. Och mamma har gått runt och sagt hela dan att jag ska äta korv och då tänker jag det är väl ingen big deal men sen då hon väl stuckit iväg till jobbet upptäcker jag att det är FALUKORV, äcklig jävla skitfalukorv som dessutom är ugnsbakad i förväg och har senap emellan! Nej fy sjutton det tolererar jag inte. Jag skiteri korven och lever på makaroner, det är då en sak som är säker. intresseklubben antecknar.
Nu dessutom, så håller jag på och göra vid mig i jäävligt sölig takt, för ska nämligen iväg på tjejkväll om en och en halv timme. och jag har inte en susning vad jag ska ha på mig. skit id et det fixar sig. i värsta fall får jag köra nude. det går alltid hem..
Jaja säkert.
Nu är det iaf påsklov och det är bannemej sjukt härligt. det är precis vad jag behöver även om jag måste plugga på två prov. så går det, det är bra ändå. Klippt mig har jag också gjort idag, och nej föreställ er ingen vidare fashion frisyr utan jag har kort och gott klippt topparna, och det känns stoor skillnad. precis vad jag behövde. Vad händer annars i veckan då? Inte ett skit, eller vi får se vad som händer tors-fre, jag hoppas att jag klämmer in ett besök med victor för jag saknar tamejfasn skitungen. OCH på lördag blir det eeekeeboo. Och det kmr bli najs.
Så nu har ni ( som pallat ) läst detta extremt tråkiga inlägg, för nu ska jag göra vid mig. och jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig, det börjar bli kris det här vettni, jag har inga kläder alls.
PUSSHAJ!

(ps. jag läste nathalies blogginlägg nyss och fatta fan inte varför hon hette typ sjunde i fjärde tvåtusennio eller vad det va, t'nkte att va fan, vad har det för ngn betydelse. nu fatta jag, det är datumet och året, så smart var jag. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0